SCARLET - Jars of Clay Brasil

Post Top Ad

SCARLET

Share This
Scarlet

If I was your love I would want only you.
I'd lay at this alter, give all I am, all that is true.

And this old scarlet letter won't keep me from holding you.
There is nothing you can do.
Nothing you do.
Nothing you do.

For love I have scaled the face of these kingdom walls.
So let down your hair, let our kiss make fools of them all.

And this old scarlet letter won't keep me from holding you.
And there is nothing you can do.
Nothing you do.
Nothing you do.

And this old scarlet letter won't keep me from holding you.
And there is nothing you can do.
No there is nothing you can do.
No there is nothing you can do.
Can't do.

Scarlet (Escarlate)

If I was your love (Se eu fosse o seu amor)
I would want only you (Desejaria somente você)
I'd lay at this altar (Prostar-me-ia neste altar)
give all I am, all that is true (Daria tudo o que sou, tudo o que é verdadeiro)

And this old scarlet letter won't keep me from holding you (E esta antiga Letra Escarlate não vai me impedir de te abraçar)
and there is nothing you can do (E não há nada que você possa fazer)
nothing you do (Nada que você faça)
nothing you do (Nada que você faça)

For love I have scaled the face
(Por amor escalei a face)
of these kingdom walls (das paredes deste reino)
so let down your hair (Portanto lance suas tranças)
let our kiss make, fools of them all (que nosso beijo os faça de tolos)

And this old scarlet letter won't keep me from holding you (E esta antiga Letra Escarlate não vai me impedir de te abraçar)
and there is nothing you can do (E não há nada que você possa fazer)

Nothing you do
(Nada que você faça)
Nothing you do (Nada que você faça)
Nothing you do (Nada que você faça)
Nothing you do (Nada que você faça)

N
othing, nothing, nothing, nothing.

Sobre a Letra:
"'Escarlate' tem sido vastamente conhecida como a cor do adultério e ao mesmo tempo, do sangue que nos purifica. Nesta canção somos confrontados com uma imagem viva de um amor sacrificial. Muito frequentemente fico muito admirado pelo alcance da salvação e persistência da Graça Divina". Jars of Clay


Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages